Hyundai iekļūst Interbrand’s Best Global Brands 2020 labāko autoražotāju pieciniekā

27. oktobris 2020

news-img
  • Hyundai globālā zīmola vērtība gada laikā pieaugusi par 1 procentu līdz 14.3 miljardiem ASV dolāru, ierindojoties piekto vietu pasaules autobūves zīmolu vidū un 36. vietu kopumā.
  • Hyundai ieņēmis piekto vietu starp automobiļu zīmoliem pirmo reizi kopš 2005. gada, kļūstot par vienīgo automobiļu zīmolu šā gada sarakstā ar augošu zīmola vērtību COVID-19 fonā.
  • Īpaša EV sērijas zīmola IONIQ izlaišana, ieguldījumi nākotnes mobilitātē un zīmolā,  ātra tirgus reakcija caur tiešsaistes pārdošanas kanāliem – šie faktori stiprinājuši uzņēmuma zīmola ietekmi.

2020. gada 20. oktobris – “Hyundai Motor Company” turpina palielināt savu globālā zīmola vērtību un prestižu autoražotāju vidū, liecina “Interbrand ‘s Best Global Brands 2020”.

Aptauja liecina, ka Hyundai Motor pasaules zīmola vērtība pieaugusi par 1 procentu līdz 14.3 miljardiem ASV dolāru, ierindojoties piektajā vietā pasaules autoražotāju zīmolu vidū un 36. vietā kopumā, neskatoties uz recesijas tirgus apstākļiem, ko izraisīja COVID-19 pandēmija.

Hyundai Motor jau sešus gadus pēc kārtas ir iekļauts pasaules lielākās konsultāciju aģentūras Interbrand TOP 40. Hyundai Motor atrodas TOP 100 vērtīgāko zīmolu sarakstā jau 15 gadus pēc kārtas – kopš brīža, kad tas tika iekļauts labāko simtniekā 2005.gadā.

 

Hyundai Motor Company zīmola vērtības pieaugumu var saistīt ar tā ievērojamo biznesa paplašināšanos un pastāvīgiem ieguldījumiem savā zīmolā, piemēram, ar paziņojumu par tai veltīto elektrisko transportlīdzekļu zīmolu “IONIQ”. Mēs esam pozitīvi novērtējuši uzņēmuma aktīvu un proaktīvu pieeju tirgus pārmaiņām kā ilgtspējīgam zīmolam, ietverot tā tiešsaistes tirdzniecības kanālu paplašināšanu, ātru reaģēšanu uz sociālo ieguldījumu aktivitātēm, kā arī elektrisko un ūdeņraža transportlīdzekļu pārdošanas pieaugumu.

Maiks Roča, Interbrand zīmola novērtēšanas globālais direktors

 

Hyundai Motor nostāja pret mobilitātes elektrifikāciju tika demonstrēta ar tam veltītā EV sērijas zīmola “IONIQ” izlaišanu. Uzņēmums izmantos savas nozares vadošo ražošanas pieredzi, lai nākamo četru gadu laikā ieviestu trīs jaunus specializētus modeļus. “IONIQ lineup” zīmola izveide ir atbilde uz strauji augošo tirgus pieprasījumu un paātrina Hyundai plānu vadīt globālo EV tirgu.

Hyundai Motor ieguldījumi ūdeņraža degvielas šūnu tehnoloģijā ir nostiprinājuši pozīcijas strauji mainīgajā transporta nozarē. Uzņēmums nesen piegādāja septiņas pasaulē pirmās masveidā ražotās ūdeņraža kravas automašīnas klientiem Šveicē, un šogad plānots uz ceļiem nogādāt vismaz 50 automašīnas. Pateicoties augošajam pieprasījumam pēc tīras mobilitātes, līdz 2021.gadam ūdeņraža kravas automobiļu ražošanas jauda sasniegs 2000 vienības gadā, tādejādi atbalstot tās paplašināšanos Eiropā, ASV un Ķīnā.

 Uzņēmums tiecas atrisināt pilsētas satiksmes problēmas un izcelt jaunu, novatorisku mobilitātes paradigmu, izmantojot pilsētas gaisa satiksmes (UAM) uzņēmējdarbību. Lai stiprinātu savu konkurētspēju attiecībā uz robotiku, autonomām braukšanas tehnoloģijām un citām nākotnes mobilitātes uzņēmējdarbības jomām, kā arī lai pozicionētos kā nākotnes mobilitātes industrijas pionieris, tas ir vienojies par sadarbību ar dažādām inovācijas laboratorijām visā pasaulē.

 

Mēs esam pielāgojušies mainīgajiem tirgus apstākļiem, lai kļūtu par līderi nākotnē, un mēs esam arī centušies reaģēt uz negaidītiem faktoriem, piemēram, tiem, ko izraisa pandēmija. Pamatojoties uz drosmīgiem ieguldījumiem un tehnoloģisko konkurētspēju nākotnes mobilitātes nozarē, mēs turpināsim censties nodrošināt labāku dzīves pieredzi mūsu klientiem un visai cilvēcei un nostiprināt sevi kā zīmolu, kas veicina cilvēku laimi.

Vonhongs Čo, Hyundai Motor Company galvenais mārketinga speciālists

 

Hyundai ir pielāgojies COVID-19 izraisītajiem apstākļiem, nostiprinot savus tiešsaistes pārdošanas kanālus visā pasaulē. “Click to Buy” paltforma ASV un Indijā ir uzrādijusi pārliecinošus pārdošanas rezultātus, un uzņēmums izstrādā analoģisku tiešsaistes pārdošanas risinājumu arī Eiropai. Tādējādi zīmols ir piesaistījis 1,5 miljonus virtuālo apmeklētāju, saņēmis 20 000 pārdošanas pieprasījumu un veicis vairāk nekā 2000 pārdošanas darījumu, izmantojot savu platformu “Click to Buy” Indijā. ASV vairāk nekā 95 procenti vietējo izplatītāju izmanto platformu “Click to Buy”.

Reaģējot uz COVID-19 pandēmijas sekām, Hyundai Motor ir veicis arī dažādus sociāli atbildīgus ieguldījumus. Uzņēmums ir nodrošinājis transportlīdzekļu atbalstu, pacientu un medicīnas personāla transportēšanu, kā nodrošinājis dažādus finanšu un pakalpojumu ieguvumus saviem klientiem.

Šīs aktivitātes palīdzēja Hyundai Motor kļūt par vienīgo reitingā iekļauto autobūves uzņēmumu, kura zīmola vērtība šogad ir pieaugusi. Rezultātā uzņēmuma pozīcija sarakstā ir pakāpusies par vienu vietu un ierindojusies piektajā vietā starp citiem globāliem autobūves uzņēmumiem.

Globālā zīmola konsultāciju firma “Interbrand” ik gadu novērtē nozīmīgākos starptautiskos zīmolus, lai publicētu savus “Best Global Brands” reitingus. Katra zīmola pašreizējā vērtība tiek noteikta pēc visaptverošas tās fiskālās un mārketinga darbības novērtēšanas, kas tiek izmantota, lai aprēķinātu nākotnes ieņēmumus.

Autobūves zīmolu vērtējums starp TOP 100 starptautiskajiem zīmoliem

Visi Jaunumi

Citas ziņas