Serviss

Pieteikt servisu

Pieteikt servisu zvanot pa tālruni:
+371 67 300 120

Skandi Motors, lielākais servisa centrs Baltijā, veic Mitsubishi, Hyundai, Nissan un Liepājas servisā arī Ford automašīnu remontdarbus atbilstoši ražotāju vadlīnijām. Jaunākās diagnostikas un servisa iekārtas, zināšanas un ilggadējā pieredze ļauj profesionāli apkalpot arī citu zīmolu automašīnas. Profesionāli, ražotājrūpnīcu apmācīti un sertificēti servisa konsultanti atradīs piemērotāko risinājumu jebkurai tehniskai automašīnas problēmai. Modernā DMS sistēma nodrošina komplicētu ikdienas darbu un ļauj uzglabāt un apkopot pilnu automašīnas apkalpošanas un remonta vēsturi, kas savukārt ļauj saglabāt augstu automašīnas tālākpārdošanas vērtību.

Skandi Motors servisa centrs veic šādus darbus:

  • Mitsubishi, Hyundai, Nissan un Liepājā Ford automašīnu garantijas, pēcgarantijas remonts un apkope;
  • virsbūves remonts un krāsošana;
  • riepu maiņa un riteņu balansēšana; 
  • riteņu ģeometrijas pārbaude un regulēšana;
  • automašīnas sagatavošana tehniskajai apskatei;
  • dzinēja darbības diagnostika un remonts;
  • bremžu sistēmas diagnostika, apkope un remonts;
  • dažādas sarežģītības pakāpes transmisijas mezglu diagnostika un remonts;
  • ritošās daļas un piekares elementu diagnostika un remonts;
  • automašīnu elektrosistēmu diagnostika un remonts;
  • automašīnu papildus aprīkojuma un aksesuāru uzstādīšana;
  • automašīnu tehniskā stāvokļa un virsbūves novērtējums (diagnostika pirms automašīnas iegādes);
  • automašīnu antikorozijas apstrāde;
  • gāzes iekārtu uzstādīšana (LPG);
  • gaisa kondicionēšanas sistēmu diagnostika un remonts.

Serviss

Virsbūvju remonts

Krāsošana un remonts

Skandi Motors virsbūvju remonta iecirknī izmantotās iekārtas un aprīkojums ļauj nodrošināt augstākos virsbūves remonta kvalitātes standartus. Zviedru firmas „Car-O-Liner” virsbūvju atjaunošanas stends nodrošina remonta tehnoloģiju ievērošanu un precīzu virsbūves parametru atbilstību. Savukārt krāsošanas cehs aprīkots ar itāļu ražojuma „Nova Verta - Prestige” krāsošanas kameru, kas nodrošina augstu ražību un krāsojuma kvalitāti.


Lai uzturētu augstos Mitsubishi, Hyundai un Nissan autoražotāju standartus, kā arī nodrošinātu krāsojuma un caurrūsēšanas garantiju, Skandi Motors krāsošanas darbnīcā tiek izmantotas augstas kvalitātes ,,Glasurit” un ,,Sikkens” krāsu sistēmas, kā arī zīmolu „3M”, ,,Car system”, ,,Terason” un „Colad” palīgmateriāli. Krāsas uzklāšanai tiek izmantotas „Sata” un „Ivata” firmu krāsu pistoles, kas nodrošina augstu krāsas izsmidzināšanas pakāpi, kas attiecīgi nodrošina kvalitatīvu krāsojumu.


Virsbūvju remonta cehā var veikt līdz 200 remontiem mēnesī.

Pulēšana un aizsargslāņa uzklāšana

Katrs automašīnas īpašnieks vēlas, lai viņa uzticamā un lolotā automašīna vienmēr būtu ideālā stāvoklī – tīra, kopta, bez skrāpējumiem un bojājumiem. Taču mūsu klimatiskajos apstākļos to nodrošināt ir ļoti sarežģīti.

Laika apstākļu, netīrumu un krasu temperatūras svārstību ietekmē automašīnas krāsojums pamazām zaudē savu spīdumu, bet virsbūve pārklājas ar mikroskopiskām plaisiņām. Caur tām, savukārt, iekļūst mitrums un rada virsbūves koroziju. Šī iemesla dēļ būtu vēlams laiku pa laikam veikt automašīnas virsbūves krāsojuma profilaksi.

Automašīnas pulēšanai un tai sekojošai aizsargslāņa uzklāšanai ir svarīga nozīme, ja vēlaties uzlabot automašīnas izskatu un aizsargāt tās virsbūvi.

Automašīnas pulēšanas un aizsargslāņa uzklāšanas procesa apraksts:

  1. Automašīna tiek nomazgāta un virsbūve tiek attīrīta ar speciālu ķīmiju;
  2. Automašīna tiek pulēta – virsbūves lakojums tiek attīrīts no bituma un citu veidu nosēdumiem, aizpildīti sīki skrāpējumi un citi bojājumi;
  3. Pēc pulēšanas automašīnas lakojumā tiek iestrādāta aizsargslāņa kārtiņa, kas 6 mēnešus aizsargā virsbūvi no nelabvēlīgiem laika apstākļiem, piešķir papildu spīdumu, aizkavē krāsas izbalēšanu no UV saules stariem un pasargā no dažādu netīrumu, kā arī ūdens nokļūšanas uz virsmas (tie tiks „atgrūsti”). Tādējādi rūpēties par savas automašīnas tīrību kļūs pavisam vienkārši – atliek spēkratu vien noskalot!

Rezerves daļas un aksesuāri

Rezerves daļu mazumtirdzniecība

Skandi Motors priekšrocība ir vairāk nekā 10 gadu pieredze Korejas un Japānas automašīnu servisa pakalpojumu sniegšanā un rezerves daļu tirdzniecībā. Šajos gados iegūtās zināšanas dod iespēju sniegt elastīgu un konkurētspējīgu piedāvājumu dažāda vecuma un marku automašīnu īpašniekiem. Lai operatīvi reaģētu uz mūsu klientu vēlmēm, Skandi Motors noliktavā pieejams liels skaits gan oriģinālās, gan kvalitatīvas analogās rezerves daļas Mitsubishi, Hyundai un Nissan automašīnām. Tādējādi mēs saviem klientiem nodrošinām kvalitatīvas rezerves daļas automašīnu garantijas laikā un piedāvājam alternatīvu - rezerves daļas par izdevīgām cenām pēcgarantijas periodā.

Pie mums iespējams iegādāties un uzstādīt oriģinālos Mitsubishi, Hyundai un Nissan aksesuārus. Papildus oriģinālajiem aksesuāriem, Skandi Motors piedāvā kvalitatīvus analogos aksesuārus un papildaprīkojumu. Piedāvājuma klāstā ir aksesuāri, sākot no telefona turētājiem līdz tādam papildaprīkojumam kā autonomā apsilde, kruīzkontrole, dekoratīvie aizsargstieņi un daudz citu aksesuāru un papildaprīkojuma.

Visām Skandi Motors tirdzniecībā esošajām un servisā uzstādītajām oriģinālajām rezerves daļām un automašīnu aksesuāriem ir 2 gadu garantija.

Garantijas

Diennakts tehniskā palīdzība uz ceļiem

Bezmaksas diennakts tehniskās palīdzības tālruņa numuri:

Mitsubishi:   80 001 055 (zvanot Latvijas robežās), +371 80 001 055 (zvanot ārpus Latvijas)

Hyundai:      67 332 188 (zvanot Latvijas robežās), +371 67 332 188 (zvanot ārpus Latvijas)

Nissan:        80 006 477 (zvanot Latvijas robežās),  +371 67 514 347  (zvanot ārpus Latvijas)

POZĪCIJA  MITSUBISHI HYUNDAI NISSAN
Pamata garantija 5 gadi / 100 000 km bez nobraukuma ierobežojuma pirmajos 2 gados 5 gadi / bez nobraukuma ierobežojuma 3 gadi / 100 000 km
Krāsojuma garantija 5 gadi / 100 000 km bez nobraukuma ierobežojuma pirmajos 2 gados 5 gadi / bez nobraukuma ierobežojuma * 3 gadi / bez nobraukuma ierobežojuma
Garantija pret caurrūsēšanu 12 gadi / bez nobraukuma ierobežojuma 12 gadi / bez nobraukuma ierobežojuma 6 vai 12 gadi / bez nobraukuma ierobežojuma (atkarībā no modeļa)
Tehniskā palīdzība (ražotāja) 5 gadi /  bez nobraukuma ierobežojuma 5 gadi /  bez nobraukuma ierobežojuma 3 gadi / 100 000 km
Papildus garantija - - līdz + 5 gadiem vai 150 000 km **
Ierobežota garantija (rezerves daļas, aksesuāri, akumulatori, u.c.) Rezerves daļām un aksesuāriem - 2 gadi / bez nobraukuma ierobežojuma. Akumulatoriem, O2 sensoram, kondensatora ventilatora motoram, inžektoram/kvēlspuldzēm - 3 gadi/ 100 000 km bez nobraukuma ierobežojuma pirmajos 2 gados Ieslēgšanas akumulatoram 2 gadi/ bez nobraukuma ierobežojuma. Oriģinālai audio sistēmai - 3 gadi/ bez nobraukuma ierobežojuma. Rezerves daļām un aksesuāriem - 2 gadi / bez nobraukuma ierobežojuma  Oriģinālo rezerves daļu un aksesuāru garantija - 1 gads / bez nobraukuma ierobežojuma
Garantija neattiecas Normāla nolietojuma detaļām, apkopes materiāliem, šķidrumiem, smērvielām, kā arī bojājumiem, kas radušies nepareizas ekspluatācijas rezultātā Normāla nolietojuma detaļām, apkopes materiāliem, šķidrumiem, smērvielām, kā arī bojājumiem, kas radušies nepareizas ekspluatācijas rezultātā Normāla nolietojuma detaļām, apkopes materiāliem, šķidrumiem, smērvielām, kā arī bojājumiem, kas radušies nepareizas ekspluatācijas rezultātā
Papildus   5 gadi tehniskā kontrole ***   

* visiem Hyundai modeļiem izņemot i20 – 3 gadi 
**Nospiest šeit, lai lejupielādētu papildus informāciju par Nissan 5* pagarināto garantiju   
***Hyundai piedāvā 5 gadu tehnisko kontroli - automašīnas tehniskā stāvokļa bezmaksas pārbaude, kas tiek veikta pēc īpašnieka vēlēšanās vienu reizi gadā starp regulārām apkopes reizēm.

Nospiest šeit, lai lejupielādētu pilnu informāciju par Mitsubishi garantijas noteikumiem (3MB, .pdf)

Nospiest šeit, lai lejupielādētu pilnu informāciju par Hyundai garantijas noteikumiem (500KB, .pdf)

Nospiest šeit, lai lejupielādētu pilnu informāciju par Nissan garantijas noteikumiem (290KB, .pdf)

Tehniskās apkopes

Šajā sadaļā varat iepazīties ar šobrīd pārdošanā piedāvāto Mitsubishi, Hyundai un Nissan automašīnu garantijas tehnisko apkopju izmaksām. Lai precizētu Jūs interesējošā auto modeļa tehniskās apkopes izmaksas lūgums sazināties ar servisa konsultantiem.

Lai atrastu Jūs interesējošo informāciju, lūdzu, izvēlieties Jūsu automašīnas garantijas periodu, marku, modeli, specifikāciju (kas ietver dzinēja apjomu, degvielas un ātrumkārbas veidu).

Tehnisko apkopju izmaksas

Kontakti

Serviss:
+371 67 300 120

Rezerves daļas:
+371 67 300 190

Apdrošināšanas atlīdzības:
+371 67 300 186


Servisa pieņemšana

Jānis Klinsons

Jānis Klinsons
Servisa konsultants

Sandis Pāps

Sandis Pāps
Servisa konsultants

Edgars Auziņš

Edgars Auziņš
Servisa konsultants

Irina Tatarinova

Irina Tatarinova
Servisa konsultante

Viesturs Ozols

Viesturs Ozols
Servisa konsultants

Korporatīvo klientu servisa pieņemšana

Arnis Reiznieks

Arnis Reiznieks
Korporatīvo klientu servisa konsultants

Apdrošināšanas atlīdzību speciālisti

Mairita Širokina

Mairita Širokina
Apdrošināšanas atlīdzību speciāliste

Dzintars Romanovskis

Dzintars Romanovskis
Apdrošināšanas atlīdzību speciālists

Gaitis Pīgožnis

Gaitis Pīgožnis
Apdrošināšanas atlīdzību speciālists

Zigmārs Bērziņš

Zigmārs Bērziņš
Apdrošināšanas atlīdzību speciālists

Rezerves daļu tirdzniecība

 Gints Gīlis

Gints Gīlis
Rezerves daļu pārdevējs

Oskars Ernštreits

Oskars Ernštreits
Rezerves daļu pārdevējs

Mitsubishi autosporta detaļu tirdzniecība

Ivars Vasaraudzis

Ivars Vasaraudzis
Mitsubishi autosporta detaļu tirdzniecības konsultants

Aksesuāru un papildaprīkojuma tirdzniecība

Mārtiņš Kvitka

Mārtiņš Kvitka
Aksesuāru un aprīkojuma pārdevējs