Nissan Juke – jaunā hibrīda spēka piedziņa apvieno inovācijas, braukšanas prieku un efektivitāti

15. marts 2022

news-img
  • Uzlabota vairāku režīmu pārnesumkārba nodrošina atsaucīgas un mērķtiecīgas braukšanas baudījumu.
  • Pilnīgi elektriska piedziņa, braucot ar pirmo pārnesumu.
  • Alianses tehnoloģija ir nemanāmi integrēta Nissan Juke.
  • Līdz pat 80% elektriskais braukšanas režīms pilsētas apstākļos, līdz pat 40% degvielas patēriņa samazinājums

 

Nissan ikoniskais kompaktais krosovers – Juke – jau drīzumā tiks papildināts ar jaunu spēka piedziņas variantu. Juke klāsts tiks papildināts ar hibrīda spēka piedziņu, kas nodrošinās atsaucīgu veiktspēju apvienojumā ar samazinātu izmešu apjomu un samazinātu degvielas patēriņu.

“Nissan elektrificēto produktu stratēģija uzņem apgriezienus, un Juke hibrīda spēka piedziņa, kas būs pieejama jau šogad, būs vēl viens pagrieziena punkts mūsu stratēģiskajā mērķī – līdz 2023. gadam izveidot pilnībā elektrificētu automobiļu klāstu,” saka Nissan AMIEO reģiona priekšsēdētājs Gijoms Kartjē (Guillaume Cartier).

Nissan Juke hibrīda versija piedāvās multimodālu hibrīddzinēju, nevis tradicionālā iekšdedzes dzinēja uzlabošanu ar elektriskajām iespējām, kas savukārt klientiem nodrošinās šādas priekšrocības:

• 100% automobiļa iedarbināšanu tikai ar elektrību.

• Patīkamu braukšanu.

• Izcilu degvielas patēriņa efektivitāti, pateicoties viedai multimodālajai pārnesumkārbai, efektīvai reģeneratīvajai bremzēšanai un augstas veiktspējas akumulatoram.

Efektīvs alianses dzinējs

Jaunais hibrīda spēka piedziņas dzinējs pilnībā izmanto Renault-Nissan-Mitsubishi alianses inženiertehniskās priekšrocības.

Nissan Juke hibrīda spēka piedziņa sastāv no jaunās paaudzes Nissan iekšdedzes dzinēja, kas īpaši izstrādāts darbam ar hibrīda spēka piedziņu. Tā jauda ir 69 kW (94 ZS), un griezes moments – 148 Nm.

Galvenā elektromotora jauda ir 36 kW (49 ZS), un griezes moments – 205 Nm. Rezultātā tiek iegūta spēka piedziņa, kas nodrošina par 25% lielāku jaudu nekā pašreizējais benzīna dzinējs un līdz pat 40% mazāku degvielas patēriņu pilsētas ciklā un līdz pat 20% kombinētajā ciklā. (Precīzi dati tiks apstiprināti pēc homologācijas saņemšanas.)

Vieda automātiskā pārnesumkārba

Nissan Juke hibrīda versijas braukšanas prieka pamatā ir moderna zemas berzes multimodālā pārnesumkārba.

Lai samazinātu berzi, šī pārnesumkārba, ko kontrolē pārdomāts algoritms, 4 “ICE” pārnesumu un 2 “EV” pārnesumu pārslēgšanai parasto sinhronizācijas gredzenu vietā izmanto atsperu izciļņu sajūgu. Turklāt, lai samazinātu berzi, šajā pārnesumkārbā netiek izmantots sajūgs. Automobiļa iedarbināšana ir 100% elektriska, turklāt 2 elektromotori tiek izmantoti kombinācijā, lai sinhronizētu pārnesumus, nodrošinot vienmērīgu, savienotu un reaģējošu paātrinājumu.

Spēka piedziņa var nemanāmi un bez autovadītāja iejaukšanās izmantot dažādus iespējamos hibridizācijas veidus (sērijveida, paralēlo, sērijveida paralēlo) atbilstoši paātrinājuma un jaudas prasībām.

Elektroautomobiļiem līdzīga braukšanas pieredze

Nissan Juke hibrīda versijas viedā piedziņas sistēma regulē spēka piedziņu atbilstoši daudziem parametriem, lai optimizētu laiku, ko Juke pavada elektriskajā režīmā. Līdz 80% pilsētas brauciena var veikt tikai elektriskajā režīmā ar īsām hibrīda fāzēm, lai uzlādētu akumulatoru pirms atgriešanās elektriskajā režīmā. Automobili iedarbinot, Juke hibrīda spēka piedziņa vienmēr ieslēdzas elektriskajā režīmā un var sasniegt ātrumu līdz 55 km/h, esot tikai elektriskajā režīmā, lai autovadītājs varētu baudīt ilgstošu elektriskās braukšanas pieredzi.

Sistēma automātiski maksimāli palielina elektriskā režīma izmantošanu, un Juke hibrīda versijai ir arī īpašs elektriskā režīma slēdzis, ko var izmantot kā funkciju gadījumos, kad autovadītājs nevēlas, lai dzinējs darbotos, piemēram, dzīvojamos rajonos vai sastrēgumu laikā.

Reģeneratīvā bremzēšana

Palēninot ātrumu, elektromotors darbojas kā ģenerators un uztver kinētisko enerģiju, pārvēršot to elektroenerģijā, kas tiek uzkrāta hibrīda piedziņas akumulatorā.

Juke hibrīda versija ir aprīkota arī ar braukšanas režīma selektoru, kas ļauj autovadītājam izvēlēties “Eco”, “Normal” vai “Sport” režīmu. Braukšanas režīms maina stūrēšanas spēku, klimata kontroles darbību un akseleratora pedāļa darbību, kā arī maina reģeneratīvās bremzēšanas režīmu un akumulatora uzlādes stāvokli.

Ārējās modifikācijas

Nissan Juke jaunajā hibrīda versijā ir saglabāts krosovera sportiskās kupejas dizains. Katrai detaļai ir pievērsta liela uzmanība, un ir veiktas vairākas nelielas izmaiņas, lai optimizētu tā aerodinamisko efektivitāti.

Uz Juke hibrīda versijas priekšējā režģa tagad redzama jaunā Nissan zīmola emblēma, kuras dizains ļauj optimizēt aerodinamisko efektivitāti, kas kļuvis iespējams, pateicoties zemākām hibrīda versijas dzesēšanas prasībām. Pārveidojumi ir veikti arī virsbūvei zem bampera, lai uzlabotu gaisa plūsmu, un, unikāli šim hibrīdam, ir pievienots radiatora režģa aizvars, kas ļauj automātiski regulēt gaisa plūsmu atbilstoši dzesēšanas vajadzībām, pēc iespējas samazinot aerodinamisko pretestību.

Vienlaikus ar Juke hibrīddzinēja ieviešanu būs pieejami arī pilnīgi jauni divkrāsu 17″ vieglmetāla diski (pieejami arī versijām ar tradicionālo iekšdedzes dzinēju), kā arī Nissan ARIYA radīti divkrāsu 19″aerodinamiskie diski, kas nodrošina iespaidīgu vizuālo efektu un labu veiktspēju.

Iekšējie atjauninājumi

Bagāžas nodalījuma tilpums ir 354 litri, kas ir par 68 litriem mazāks nekā benzīna versijai, ņemot vērā 1,2 kWh akumulatora aprīkojumu. Aizmugurējiem sēdekļiem esot nolocītiem, bagāžas nodalījuma tilpums joprojām ir labākais savā klasē – 1237 litri, bet telpa aizmugurē sēdošo pasažieru ceļgaliem paliek nemainīga – 553 mm.

Tehniskās specifikācijas*

  

1,6 litru dzinējs un elektromotors

Jauda

ZS (kW)

94 ZS (69 kW) + 49 ZS (36 kW)

Kombinētais patēriņš*

l/km

5,2

Kombinētās emisijas*

g/km

118

*Precīzi dati tiks apstiprināti pēc homologācijas saņemšanas.

Visi Jaunumi

Citas ziņas