12.04.2017

Nissan krosoveri – populārākais 2016. gada pirkums auto nozarē

Nissan apvidus auto – Nissan Qashqai, Nissan X-trail un Nissan Juke – joprojām atrodas līderpozīcijās kā pārdotākie jaunie pasažieru automobiļi privātpersonu segmentā. Krosoveru jeb apvidus segments uzņem arvien lielākus apgriezienus un iemanto popularitāti Latvijas autobraucēju vidū, un plašajā piedāvājuma klāstā izceļas tieši Nissan zīmols, piedāvājot uzticamus un modernus auto.

Par spīti tam, ka daži statistikas avoti min, ka Latvijā ir viens no vecākajiem autoparkiem Eiropā, tendence liecina, ka katru gadu arvien lielāks Latvijas iedzīvotāju skaits izvēlas iegādāties pilnīgi jaunu nevis lietotu automobili. Ja 2015. gadā tika pārdoti 16 114 jauna pasažieru un vieglā transporta vienību, tad pērn jau reģistrētas 18 575 jaunas pasažieru automobiļu un vieglā komerctransporta vienības.

Pēc Skandi Motors veiktās aptaujas datiem, klienti atzīst, ka jaunu spēkratu ieguvumi ir vairāki – drošība, garantija, bezmaksas tehniskā palīdzība uz ceļa, paredzamas servisa un līzinga izmaksas. Klientam, kas savu auto iegādājas pirmo reizi, šie aspekti ir ļoti būtiski.

Pēc biedrības „Auto asociācija” datiem populārākie jaunie vieglie pasažieru automobiļi privātpersonu segmentā 2016. gadā:
1. Nissan Qashqai (pārdotas 418 jaunas mašīnas)
2. Nissan X-trail (165)
3. VW Tiguan (163)
4. Toyota Rav4 (159)
5. Opel Mokka(136)
6. Nissan Juke (125)

Daudzi jautātu, kur slēpjas Nissan krosoveru burvība? Autosalona Skandi Motors pārstāvis Ivars Vasaraudzis ir pārliecināts, ka Nissan ražo mūsdienīgus un ērtus auto, kas pieejami par demokrātisku cenu. Viņš stāsta: “Nissan Juke ir elegants un reizē jaudīgs pilsētas krosovers, kuru pārsvarā izvēlas aktīvas dāmas, tā dizains ir spilgts un pamanāms, ko ir iespējams pielāgot pat visprasīgākā klienta vēlmēm.

Nissan Qashqai un arī Nissan X-trail ir pirktāko jauno auto topa pašā augšgalā, jo, manuprāt, panākuma atslēga slēpjas piedāvājumā, apvienojot klientu prasības ar funkcionalitāti, ietilpību un gaumīgu dizainu – turklāt par saprātīgu cenu. Piemēram, pilnīgi jauns Nissan Qashqai maksā sākot no 16 300 euro ar PVN, kur jau pamatkomplektācijā būs iekļauti LED gaismas lukturi, multifunkcionālā stūre, kruīza kontrole, sēdekļu apsilde, gaisa kondicionieris, visu logu elektriskie pacēlāji, Bluetooth funkcija un USB pieslēgvieta, kas konkurentiem bieži vien ir maksas papildaprīkojums.

Nissan pieejamās komplektācijas ietver arī tādu klientiem interesējošās sistēmas kā apkārtskata monitors ar 360 grādu kameru, ceļu zīmju noteikšana, aklās zonas brīdinājums, automātiskā avārijas bremzēšana, pakošanas sensori un stāvvietas novietošanas palīgsistēma, kas krietni atvieglo ikdienu un garantē drošību uz ceļa pat vissliktākos laikapstākļos.

 

Tiem, kam vairāk interesē interjers un dizains, vērš uzmanību un izvēlas auto ar ādas salonu, panorāmas lūku, 19 collu lietiem diskiem, bi-led gaismām un automātiskajām tālajām gaismām.”.

Mūsdienās patērētāji kļūst arvien prasīgāki, tāpēc arī autoražotāji cenšas sekot līdzi tirgus tendencēm un piedāvā konkurētspējīgus modeļus, kas apmierinātu ikviena klienta prasības pēc kvalitātes un papildaprīkojuma. Un šo sistēmu inovāciju pirmrindnieks ir Nissan. Kā stāsta SIA Skandi Motors tirdzniecības vadītājs Mārtiņš Smiltens, tad auto iegādes kritēriji ir ļoti mainīgi: “Auto iegādes paradumi ar katru gadu mainās un kļūst arvien komplicētāki – biežāk tiek pievērsta uzmanība ekoloģijas aspektam, pieredzei ar auto salonu un personāla attieksmi, tā arī automašīnas izplatību Latvijā un servisa pieejamību. Nissan Latvijā un arī Eiropā ir iemantojis acīmredzamu popularitāti. Un arī otrreizējā tirgū Nissan automašīnas ir ar augstu atlikušo vērtību. Kā redzams, panākumus apliecina Auto asociācijas dati, kur Nissan Qashqai turpina būt pirktākais automobilis Latvijā jau trešo gadu pēc kārtas.”