23.10.2018

Hyundai Motors zīmols novērtēts ar prestižo RedDot Award 2018 apbalvojumu

Hyundai zīmols saņem atzinību par novatoriskiem dizaina risinājumiem, dizaina kvalitāti un zīmolvadības pieredzi.

Hyundai Motor ir atkal uzvarējis Red Dot Award un saņēmis godalgoto nosaukumu Red Dot 2018 gada zīmols, pievienojot šo atzinumu saviem pieciem iepriekš saņemtajiem “Communication Design” novērtējumiem 2018 gadā par radošo un novatorisko dizainu.

Red Dot balva ir viena no visievērojamākajam starptautiskajām dizaina balvām pasaulē, un Red dot: gada zīmols tiek piešķirts zīmolam, kas ir izveidojis inovatīvu un radošu dizainu īpaši augstā līmenī. Šogad tika ņemti vērā Hyundai inovatīvie dizaina risinājumi, dizaina kvalitāte un zīmola vadības zināšanas.

“Tas ir gods saņemt Red Dot: 2018 gada zīmolu. Mēs esam pagodināti saņemt šādu atzinību, jo šī balva ir apstiprinājums, ka esam uz pareizā ceļa, un tas ir iespaidīgs pavērsiens mūsu zīmola tēlam. “ sacīja Wonhong Cho, Hyundai Motor Company izpilddirektors, viceprezidents un mārketinga vadītājs. “Šai atzinībai vajadzētu mūs iedrošināt un tai jākļūst par pamatu radošākiem un novatoriskākiem projektiem nākotnē, lai visi varētu patiešām sajust mūsu zīmola mīlestību.”

Ļoti piesātinātā tirgū, Hyundai veiksmes stāsts ir saistīts ar atkārtotu uzmanības piesaistīšanu un spēju visaptveroši noskaidrot savu automašīnu tehnisko izcelsmi. Uzņēmuma inovatīvās dizaina pieejas ir gan radošas, gan kvalitatīvas, nodrošinot klientus ar unikālu, vienveidīgu 360 grādu zīmola pieredzi, teica profesors Peter Zec, dibinātājs un Red Dot Award izpilddirektors.